Balışeyh için çalışmalar görüşüldü
Kırıkkale'nin Balışeyh ilçesi, yeni bir dönem başlatıyor. Belediye Başkanı Savaş Akyüz, ilk olarak Vali Mehmet Makas'ı ziyaret ederek, ilçenin sorunlarını ve projelerini paylaştı. Vali Makas da ziyaretten memnuniyet duyarak, Başkan Akyüz'e görevinde başarılar diledi. Makas, "Balışeyh ilçemizin kalkınması için Valilik olarak elimizden geleni yapacağız. Belediye başkanımızla birlikte güzel işlere imza atacağımıza inanıyorum" şeklinde konuştu.

Valilik Açık Kapının çalışmaları öğrencilere anlatıldı

Kırıkkale polisinden sanal devriye: 7 ruhsatsız tabanca ele geçirildi

Yarınların minik mucitleri hayran bıraktı