Emekliliğe ayrılan personele teşekkür plaketi

Milli Eğitim Müdürü Rıza Aydın, emekliye ayrılan personelini makamında kabul ederek, hayırlı olsun dileklerini iletti.

  • Gündem
  • 13 Ocak 2025 16:38
  • Güncelleme : 13 Ocak 2025 16:38
Emekliliğe ayrılan personele teşekkür plaketi

ÇALIŞMALARINI TAKDİR ETTİ

Aydın, emekli olan personele, kurumlarına verdikleri değerli hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Görüşme sırasında, personelin emekli olmanın haklı gururunu yaşadığı gözlemlenirken, Aydın, teşekkürlerini plaket takdim ederek somutlaştırdı. Plaketin verilmesiyle, personelin uzun yıllar süren katkılarının ve çalışmalarının takdir edildiği ifade edildi.

BAŞARI TEMENNİ ETTİ

Ayrıca, görüşmeye Şube Müdürü Muhammet Yılmaz da eşlik etti. Aydın, kurumda geçirdiği süre boyunca gösterilen özverili çalışmaların önemine dikkat çekerken, emekliye ayrılan personelin yeni hayatlarında sağlık, huzur ve mutluluk dileklerini iletti. Bu anlamlı buluşma, Millî Eğitim Müdürlüğü’nde yıllarca görev yapmış bir personelin hizmetlerinin takdir edilmesi açısından önemli bir anı olarak kaydedildi.

Milletvekili Kaplan, öğrenci evinde sahur yaptı
İlginizi Çekebilir

Milletvekili Kaplan, öğrenci evinde sahur yaptı

Kırıkkale’de orman yangını
İlginizi Çekebilir

Kırıkkale’de orman yangını

Kılevli Köyü gençleri iftarda bir araya geldi
İlginizi Çekebilir

Kılevli Köyü gençleri iftarda bir araya geldi

YORUM EKLE

We'll never share your email with anyone else.

13573

İslami Değerler Külliyesi Uluslararası İlgi Görüyor

Kırıkkale Seyahat firması kuruldu

Milyonların Gözü Temmuzda: Gelir Artışlarına İlişkin Beklentiler Güçleniyor

Gayrimenkul Sahipleri İçin Yeni Uyarı: Belgelerinizi Düzenli Kontrol Edin

Bankacılık İşlemlerinde Güvenlik Kalkanı Güçleniyor: Para Transferlerine Yeni Kontroller

Ehliyet Başvurularında Yeni Dönem: Sürücü Adaylarını Daha Detaylı Değerlendirme Bekliyor

SIRADAKİ HABERLER