SULAKYURT-BALIŞEYH YOLU YENİDEN BAŞLADI

Kırıkkale’nin Sulakyurt-Balışeyh ilçe yol güzergahları için ek ödenek sağlandı. Yatırım çalışması tasarruf tedbirleri kapsamında durdurulan çalışmalar, gerekli görüşmeler sonucunda yeniden başladı.

  • Gündem
  • 30 Temmuz 2024 14:56
  • Güncelleme : 30 Temmuz 2024 14:56
SULAKYURT-BALIŞEYH YOLU YENİDEN BAŞLADI

EK ÖDENEK SAĞLANDI

Kırıkkale’nin Sulakyurt ilçesinde 60 yıllık sorun olan ve yıllardır yapılmayan Sulakyurt-Balışeyh yol çalışmaları, tasarruf tedbirleri nedeniyle durdurulma kararı alınmıştı. Sulakyurt Belediye Başkanı Seyfettin Çetiner ve Milletvekili Mustafa Kaplan’ın yaptığı görüşmeler sonucunda Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından yol güzergahı için ek ödenek sağlandı. Geçmiş dönem yapım çalışmalarına başlanılan yolun büyük bir bölümü tamamlanma aşamasına gelmişti.

KONFORLU ULAŞIM SAĞLAYACAK

Sulakyurt Belediye Başkanı Seyfettin Çetiner, “Sulakyurt-Balışeyh yolu ek ödeneği sağlandı. Vekilimiz Mustafa Kaplan”a teşekkür ederim. Kaldığı yerden çalışma mevsimi süresince yapımına devam edilecektir. Yol çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte ulaşım alanında büyük katkı sağlayacak. Vatandaşlarımıza daha konforlu bir ulaşım sağlamak amacıyla elimizden gelen çalışmayı gösteriyoruz” dedi.

SULAKYURT-BALIŞEYH YOLU YENİDEN BAŞLADI

Akıllara durgunluk veren kaza kamerada: Yayaya çarpıp araçların üzerine düştü
İlginizi Çekebilir

Akıllara durgunluk veren kaza kamerada: Yayaya çarpıp araçların üzerine düştü

BAŞKAN ŞEN, ESNAFLARIN YANINDA
İlginizi Çekebilir

BAŞKAN ŞEN, ESNAFLARIN YANINDA

ZABITA ŞEHİR GÜVENLİK DENETİMİNİ DEĞERLENDİRDİ
İlginizi Çekebilir

ZABITA ŞEHİR GÜVENLİK DENETİMİNİ DEĞERLENDİRDİ

YORUM EKLE

We'll never share your email with anyone else.

18357

Balışeyh’te Hizmet Seferberliği Sürüyor

Engelleri Sevgiyle Aştılar: Hayaller Oyuncaklara Dönüştü

Kadın istihdamı ve nitelikli iş gücü görüşüldü

Kamu hizmetleri ve yatırımlar masaya yatırıldı

Kaymakam Cingirt’ten çalışmalara yakın takip

Kadın sağlığı ve sağlıklı annelik anlatıldı

SIRADAKİ HABERLER