YAHŞİHAN'DA YEŞİL ALANLAR YENİLENİYOR!

Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesinde yaşayanlar, daha temiz ve yeşil bir çevreye kavuşmanın mutluluğunu yaşıyor.

  • Gündem
  • 10 Ağustos 2024 15:28
  • Güncelleme : 10 Ağustos 2024 15:28
YAHŞİHAN'DA YEŞİL ALANLAR YENİLENİYOR!

HUMMALI ÇALIŞMA SÜRÜYOR

İlçedeki park ve bahçelerde başlatılan kapsamlı bakım ve onarım çalışmalarıyla, yeşil alanlar yeniden canlanıyor. Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, yaptığı açıklamada yeşil alanların önemine değinerek, ilçenin daha yaşanabilir hale gelmesi için bu tür çalışmalara büyük önem verdiklerini belirtti. Sungur, vatandaşların da yeşil alanlara sahip çıkmalarını ve temiz tutmalarını istedi.

 

YAHŞİHAN'DA YEŞİL ALANLAR YENİLENİYOR!

Kırıkkale’de simit fiyatlarına zam!
İlginizi Çekebilir

Kırıkkale’de simit fiyatlarına zam!

Kırıkkaleli Kıbrıs Gazisine son görev!
İlginizi Çekebilir

Kırıkkaleli Kıbrıs Gazisine son görev!

Kırıkkale’nin il oluşunun 34. yıl dönümü
İlginizi Çekebilir

Kırıkkale’nin il oluşunun 34. yıl dönümü

YORUM EKLE

We'll never share your email with anyone else.

21464

Balışeyh’te Hizmet Seferberliği Sürüyor

Engelleri Sevgiyle Aştılar: Hayaller Oyuncaklara Dönüştü

Kadın istihdamı ve nitelikli iş gücü görüşüldü

Kamu hizmetleri ve yatırımlar masaya yatırıldı

Kaymakam Cingirt’ten çalışmalara yakın takip

Kadın sağlığı ve sağlıklı annelik anlatıldı

SIRADAKİ HABERLER