Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediyemizin 185 çağrı merkezine gelen telefonlara yanıt verip, vatandaşlarımızın şikâyet ve taleplerini dinleyerek ilgili birimlere yönlendirmeler yaptı.
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediye hizmet binasında birimler arası yaptığı ziyaretler esnasında Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren 185 çağrı merkezini ziyaret etti. Ziyareti sırasında çağrı operatörü koltuğuna da oturan Başkan Ahmet Önal, vatandaşların istek ve taleplerini dinledi.
Kırıkkale Belediyesi’nin 185 numaralı çağrı merkezini arayan vatandaşlar, karşılarında Başkan Ahmet Önal’ı bulunca şok yaşadılar. Vatandaşların talep ve sorunlarını dinleyen Başkan Önal, gelen talepleri tek tek not alarak ilgili birimlere talimat verdi. Başkan Önal bir süre çağrılara cevap vererek, “Bugün Kırıkkale Belediyesi 185 çağrı merkezindeyiz. Çağrı merkezimiz bizim için çok önemlidir. Vatandaşımızın şikâyet, talep ve önerilerinin hangi konularda yoğunlaştığını görebiliyor, istatistik verileri kayıt altına alıyoruz. Çağrı merkezimiz 7/24 vatandaşımızın hizmetindedir” dedi.
ÇİFTÇİNİN EMEĞİNİ YOK ETMEYİN!
KIRIKKALE'nin yeni valisi Mehmet Makas oldu
KIRIKKALE'DE NÖBETÇİ ECZANELER HANGİLERİ?