Başkan Önal, halkın taleplerini dinledi

Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediyemizin 185 çağrı merkezine gelen telefonlara yanıt verip, vatandaşlarımızın şikâyet ve taleplerini dinleyerek ilgili birimlere yönlendirmeler yaptı.

  • Gündem
  • 25 Aralık 2024 15:28
  • Güncelleme : 30 Aralık 2024 10:58
Başkan Önal, halkın taleplerini dinledi

BAŞKAN AHMET ÖNAL ÇAĞRI MERKEZİNDE

Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediye hizmet binasında birimler arası yaptığı ziyaretler esnasında Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren 185 çağrı merkezini ziyaret etti. Ziyareti sırasında çağrı operatörü koltuğuna da oturan Başkan Ahmet Önal, vatandaşların istek ve taleplerini dinledi.

TALEP VE SORUNLARI DİNLEDİ

Kırıkkale Belediyesi’nin 185 numaralı çağrı merkezini arayan vatandaşlar, karşılarında Başkan Ahmet Önal’ı bulunca şok yaşadılar. Vatandaşların talep ve sorunlarını dinleyen Başkan Önal, gelen talepleri tek tek not alarak ilgili birimlere talimat verdi. Başkan Önal bir süre çağrılara cevap vererek, “Bugün Kırıkkale Belediyesi 185 çağrı merkezindeyiz. Çağrı merkezimiz bizim için çok önemlidir. Vatandaşımızın şikâyet, talep ve önerilerinin hangi konularda yoğunlaştığını görebiliyor, istatistik verileri kayıt altına alıyoruz. Çağrı merkezimiz 7/24 vatandaşımızın hizmetindedir” dedi.

Kırıkkale’ye tam donanımlı iki adet UMKE aracı tahsis edildi
İlginizi Çekebilir

Kırıkkale’ye tam donanımlı iki adet UMKE aracı tahsis edildi

ERKAN BOYTER'DEN, GURURLANDIRAN BAŞARI
İlginizi Çekebilir

ERKAN BOYTER'DEN, GURURLANDIRAN BAŞARI

MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA GÖREV DEĞİŞİMİ
İlginizi Çekebilir

MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA GÖREV DEĞİŞİMİ

YORUM EKLE

We'll never share your email with anyone else.

87926