Misafir öğrenciler Müdür Güney ile buluştu

Kırıkkale’de Evliya Çelebi Öğrenci Değişim Programı kapsamında, Gölcük Kız Anadolu İmam Hatip Lisesinden 10 öğrenci ve 2 öğretmen kente gelerek çeşitli ziyaretlerde bulundu.

  • Eğitim
  • 05 Mayıs 2026 11:21
  • Güncelleme : 05 Mayıs 2026 11:21
Misafir öğrenciler Müdür Güney ile buluştu

ÇEŞİTLİ ZİYARETLERDE BULUNDU

Millî Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Evliya Çelebi Öğrenci Değişim Programı kapsamında, Gölcük Kız Anadolu İmam Hatip Lisesinden 10 öğrenci ve 2 öğretmen kente gelerek çeşitli ziyaretlerde bulundu.

ÇEŞİTLİ TAVSİYELERDE BULUNDU

Program çerçevesinde gerçekleştirilen ziyarette, misafir öğrenci ve öğretmenler Millî Eğitim Müdürü Güney ile bir araya geldi. Öğrencilerle yakından ilgilenen Güney, onlarla bir süre sohbet ederek eğitim hayatlarına dair çeşitli tavsiyelerde bulundu. Ziyaretin sonunda öğrencilere kitap hediye eden Güney, bu tür programların öğrencilerin kültürel ve kişisel gelişimlerine önemli katkılar sağladığını belirtti. Ziyarete, Din Öğretimi Hizmetleri Şube Müdürü Halit Suçatı da eşlik etti.

Yurtlarda yeni dönem hazırlıkları devam ediyor
İlginizi Çekebilir

Yurtlarda yeni dönem hazırlıkları devam ediyor

Çalılıöz Mahallesi’nde çevre düzenlemesi yapılıyor
İlginizi Çekebilir

Çalılıöz Mahallesi’nde çevre düzenlemesi yapılıyor

Öztürk: “Bazı diziler ahlaksızlığı meşrulaştırıyor!”
İlginizi Çekebilir

Öztürk: “Bazı diziler ahlaksızlığı meşrulaştırıyor!”

YORUM EKLE

We'll never share your email with anyone else.

74805

Milyonların Gözü Temmuzda: Gelir Artışlarına İlişkin Beklentiler Güçleniyor

Gayrimenkul Sahipleri İçin Yeni Uyarı: Belgelerinizi Düzenli Kontrol Edin

Bankacılık İşlemlerinde Güvenlik Kalkanı Güçleniyor: Para Transferlerine Yeni Kontroller

Ehliyet Başvurularında Yeni Dönem: Sürücü Adaylarını Daha Detaylı Değerlendirme Bekliyor

Balışeyh’te Hizmet Seferberliği Sürüyor

Engelleri Sevgiyle Aştılar: Hayaller Oyuncaklara Dönüştü

SIRADAKİ HABERLER