Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, görevi devraldıktan sonra Yahşihan Belediyesi hizmet kapsamını genişletmek için Belediye bünyesinde ihbar ve şikâyet hattı kurmuştu. Kadın, Aile, Çocuk ve Engelli Politikaları (KAÇEP) Müdürlüğü’ne bağlı Whatsapp İhbar Hattı, 2022 yılında toplamda 16 bin 184 adet çağrı ve mesaja yanıt vererek vatandaşlara yardımcı oldu.
YAHŞİHAN BELEDİYESİ 2022 YILINDA 16 BİN 184 ÇAĞRIYA YANIT VERDİ
Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, görevi devraldıktan sonra Yahşihan Belediyesi hizmet
kapsamını genişletmek için Belediye bünyesinde ihbar ve şikâyet hattı kurmuştu. Kadın, Aile, Çocuk
ve Engelli Politikaları (KAÇEP) Müdürlüğü’ne bağlı Whatsapp İhbar Hattı, 2022 yılında toplamda 16
bin 184 adet çağrı ve mesaja yanıt vererek vatandaşlara yardımcı oldu.
ANINDA ÇÖZÜM ÜRETİLİYOR
Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, görevi devraldıktan sonra Yahşihan Belediyesi hizmet
kapsamını genişletmek için Belediye bünyesinde ihbar ve şikâyet hattı kurmuştu. Yahşihan Belediyesi
Whatsapp İhbar Hattı, 2022 yılında toplamda 16 bin 184 adet çağrı ve mesaja yanıt vererek
vatandaşlara yardımcı oldu. Kurulan ihbar hattında, vatandaşların sorun ve taleplerine anında çözüm
bulunulurken vatandaşlar, istek, talep, öneri ve şikâyetlerini Whatsapp üzerinden kurulan birime
bildirimde bulunabiliyorlar. Yahşihan Belediyesi WhatsApp ihbar, şikâyet, istek, talep ve bilgi hattı
0505 164 46 40 nolu WhatsApp ihbar hattı ve 0318 357 25 60 nolu telefon numarasından 7/24
hizmet veriyor. Vatandaşlardan gelen istek ve şikâyetler ilgili birimlere aktarılarak anında çözüm
üretiliyor. Kadınlar, çocuklar ve engelli vatandaşlarla kucaklaşmak, onların sorun ve ihtiyaçlarını
belirlemek için kurulan Kadın Aile Çocuk ve Engelli Politikaları (KAÇEP) Müdürlüğü, bünyesinde
bulundurduğu diyetisyeni ile hamile kadınlara ve ilçede ikamet eden vatandaşlara da hizmet veriyor.
Kırıkkale Şehir içi Otobüslerine kavuşuyor
Karaman’da tarım işçilerini taşıyan minibüs devrildi: 16 yaralı
Mamasın Barajı yüzde 28.75 doluluk oranına ulaştı